نوشته شده توسط : مروارید شیطون
راستی خدا
دلم هوای دیروز را کرده ، هوای روزهای کودکی را
دلم میخواهد مثل دیروز قاصدکی بردارم

آرزوهایم را به دستش بسپارم تا برای تو بیاورد
دلم میخواهد دفتر مشقم را باز کنم و دوباره تمرین کنم الفبای زندگی را
میخواهم خط خطی کنم تمام آن روزهایی که دل شکستم و دلم را شکستند
دلم میخواهد این بار اگر معلم گفت در دفتر نقاشی تان هر چه میخواهید بکشید
این بار تنها و تنها نردبانی بکشم به سوی تو
دلم میخواهد این بار اگر گلی را دیدم آن را نچینم
دلم میخواهد …
راستی خدا!
می شود باز هم کودک شد؟؟؟؟



سلام دوستايه گلم..خوبين؟؟؟


اول سال تحصيلي جديد رو به همه ي دوستايه مدرسه ايم و دانشجو تبريك ميگم...

دوم ازاينكه دير مطلب گذاشتم شرمندم...

اها راستي من پاييز و دوست ندارم ولي به دوستايه گلي كه عاشقه پاييزن تبريك ميگم..

اينم بگم فعلا بيخيال گواهينامه شدم ايشالله هروقت دوستام رفتن منم باهاشون ميرم..

رشتمم گفتم به دوستان گلم..حقوق قبول شدم..دوست گلمم ماري جون  حقوق قبول شده..


اينم بگمو خدافظي كنم كم كم..خعععلي ازدوستايه گلم كمرنگ شدن...

اخه چرا بوي مهر مياد بعضيا جو زده ميشن

و وبلاگشونو يا نابود ميكنن يا ديگه سرنميزنن؟؟؟

نكنين اينكارو دوست جونيام...منتظره نظرايه نازتون هستم....


خدانگهدار دوستام..






:: بازدید از این مطلب : 146
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : 21 خرداد 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








x
با سلام آدرس چت روم عوض شده است برای ورود اینجا کلیک کنید

اول چت

با تشکر مدیریت اول چت